even opnieuw voorstellen

Auteur Topic: even opnieuw voorstellen  (gelezen 1505 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline maurits

  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 216
even opnieuw voorstellen
« Gepost op: 10 april 2017, 13:51:01 »
Een tijd geleden kwam ik in de clinch te liggen met de Lasbeer in verband met reclame-uitingen.

Tenminste, dat is hoe Lasbeer er tegen aankeek. Ik stelde mij op het standpunt dat de forumregels onduidelijk zijn: merknamen noemen mag wel maar verkopers noemen mag niet. Logisch natuurlijk. Maar die regels zijn niet logisch wanneer producenten hun eigen artikelen ook direct aanbieden online zonder tussenkomst van wederverkopers. Ik geloof niet dat Lasbeer de spagaat in zijn eigen forumregels helemaal begreep. Maar ik laat niet op basis van willekeur mij de mond snoeren of bijdragen zomaar verwijderd zien worden. Ik van mijn kant was daarna ook wel klaar met Lasbeer en het Lasforum. Recentelijk krijg ik emailverzoeken om mee te doen in de bingo voor een TIG ACDC. Dat lijkt mij wel wat, vandaar dat ik mij weer aanmeld.

Ik ben nog steeds aan het lassen. Volgende week fitten in Hengelo bij een bedrijf welks naam liever niet noem in verband met onduidelijke forumregels. Maar ook ben ik vorig jaar begonnen met de opleiding in deeltijd van Werktuigbouw/IWE. Twee jaar een uitgeklede ingenieursopleiding werktuigbouw en twee jaar IWE er bovenop gestapeld is een combi-constructie van oa. de Hogeschool Utrecht.

Wanneer kan ik de lasmachine ophalen?

mvg maurits

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.