probleem met pulsmig lassen

Auteur Topic: probleem met pulsmig lassen  (gelezen 322 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mestyle

  • Testlid lasproducten
  • Moderator Board
  • Volledig forum lid
  • ****
  • Berichten: 1962
  • A je to!
probleem met pulsmig lassen
« Gepost op: 5 april 2017, 18:29:17 »
momenteel ben ik op het werk bezig met het rvs mig lassen.

dit gebeurt met een lorch s nog wat

hele tijd mee gelast met een combinatie van twinpuls en speedpuls. verticaal naar beneden en geen problemen. ( 5 mm buitenhoek las PG  )

nu moet ik in positie pb lassen. apparaat anders afgesteld op een proeftstuk. last het mooi. op het product wat ik moet lassen kan ik een 10 cm lassen en brand elke keer de draad in de contacttip vast. ik let erop dat de slang mooi in lijn ligt.

materiaal in positie pb rvs 304 5 mm plaat op 20mm plaat.

het stuk dat die wel last is gewoon mooi

gebruik de orginele toorts met teflon liner
dikke contacttips 1 mm
98c2 gas
rvs massieve 1 mm draad
gas heb ik op zon 14 liter per minuut staan op de reduceer

probleem was er bij pg niet. en heb het idee dat de tip in pb te heet wordt en daardoor vast gaat zitten

domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 6 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.