Last van randinkarteling en plak fouten

Auteur Topic: Last van randinkarteling en plak fouten  (gelezen 613 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline avteb

  • Forum lid
  • Berichten: 1
Last van randinkarteling en plak fouten
« Gepost op: 25 november 2016, 23:25:26 »
Hallo allen,


Ik zit met het volgende probleem.

Wij zijn bij ons op het werk en constructie aan het bouwen plaat dikte van 8 t/m 20 mm.

We lassen dit met rutiel gevulde draad 1,2 mm outershield 71-eh. veel positie werk ook grote stukken onder de hand.

De stukken onder de hand lassen we met karretjes, het volgende probleem treed op. slechte aanvloeien, rand in karteling plak fouten. bolle lassen. ook bij stappelen zelfde problemen.

we lassen op 220 ampere 21 en 24 volt. mengas weldap 15 85/15. op dit berdijf is een hoop ervaring met het lassen met deze draad, en deze problemen treden nooit op.

Nu ben ik er achter gekomen dat we voorheen altijd met weldap 20 lasten 80/20. en nu met weldap 15......

Ik zelf zoek het probleem hier in.

Hoe denken jullie er over?

Alvast bedankt .


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 14 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.