Ook maar even voorstellen

Auteur Topic: Ook maar even voorstellen  (gelezen 1155 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline hmmmmm

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 20
Ook maar even voorstellen
« Gepost op: 2 december 2009, 19:33:24 »
Mijn naam is Jeroen, 24 jaartjes jong, en ik ben software service engineer voor een bedrijf wat weegbruggen levert, zit veel op de weg (80k per jaar +-)en veel achter mn laptop. Ik installeer en pas de software aan, volgens de wensen van de klant. Dit loopt van boerenbedrijven tot de Essent en van Gansewinkel, dus erg divers. Mijn collega's aan de hardwarekant zijn degene die de betonnen en stalen bruggen leggen en aanpassen, die moeten daarvoor ook regelmatig lassen maar daar krijg ik zelf weinig van mee.

Daarnaast ben ik al een tijd bezig om een mr2 op te knappen en wat meer power te geven. Het 2 liter gti blokje is er al uit en ben nu de 3liter V6 uit een Camry er aan het inbouwen, met een twin turbo systeem van een Nissan Skyline. Daar komt nog aardig wat metaalwerk bij kijken en ik wil dit zoveel mogelijk zelf doen. Heb er geen haast mee dus kan op mn gemak leren lassen en er vervolgens gelijk wat moois mee maken. Zo moeten er nog 2 uitlaatspruitstukken gemaakt worden + de volledige uitlaat naar achteren, dit is het uiteindelijke doel, in de tussentijd wil ik wat beugels proberen te maken voor de boordcomputer, intercooler en de turbos etc.

Anyway dat is het wel, ik moet nog van nul af aan beginnen dus er komen vast nog een hoop onzinnige vragen en ik heb voorlopig nog genoeg te lezen!

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything