Mij eventjes voorstellen

Auteur Topic: Mij eventjes voorstellen  (gelezen 1215 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline karl

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 11
Mij eventjes voorstellen
« Gepost op: 30 november 2009, 18:40:44 »
Beste,
Ben karl 44 jaar oud,heb lasschool gevolgd aan het TI.- Don Bosco te Hoboken.
Ben daarna bij een bedrijf gaan werken als lasser maar was het beu om met laskabels te sleuren en ben dan bij dat bedrijf pijpfitter geworden.
Ben dan voor dat bedrijf als onderaannemer bij een ander groot bedrijf als pijpfitter bij de dienst lassers gekomen,dit 10 jaar.
Daarna ben ik in dat bedrijf naar de dienst warmtewisselaars , ventilatie en zuur en loog gegaan.
Toen ben ik in vaste dienst van dit bedrijf gekomen op de dienst warmtewisselaars als werkvoorbereider.
Nu heb ik in dat bedrijf meegedaan aan een vacature als werkvoorbereider voor de dienst lassers en was hiervoor geslaagd in mijn testen en ga dus terug naar mijn roots de dienst lassers.
Om nog veel bij te leren van ervaringen van andere personen ben ik beginnen zoeken op internet en ben ik op dit forum terechtgekomen.
Het meeste was ik op zoek naar het lassen van verschillende metalen bv. titaanium ,inconel ,uranus B6 ,chroom-moly , maar ik kan over andere dingen zeker ook nog veel bijleren.
   
                 Mvg. Karl

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.