Even voorstellen + klein vraagje

Auteur Topic: Even voorstellen + klein vraagje  (gelezen 1729 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline joossio

  • Forum lid
  • Berichten: 4
Even voorstellen + klein vraagje
« Gepost op: 2 februari 2016, 17:56:17 »
Hallo Lassers,

Ik ben Joost 21jaar wonend op voorne putten. Momenteel ben ik net terug van mijn stage als ik scheepswerktuigkundige waterbouw. Machinist op een baggerschip. Nu ik terug ben wilde nu een TIG las apparaat gaan aanschaffen. Ik heb een mooie PARWELD XTI 202 AC/DC PULSE gezien. Voornamelijk zal ik RVS aan het lassen zijn, maar wil ook alvast investeren in de toekomst om ook Alu te kunnen lassen.

Als lasapparaat heb ik nu een Kemmpi master 1400 staan. Op zolder heb ik nog 2 zware jongens staan die ik wilde gaan verkopen.
- Kemppi master 3500
- Powcon 300 ss

Beide apparaten zijn in nieuwstaat en wilde ik wat advies wat er nou echt voor te vragen valt. Op beide foto's is te zien dat ze eigenlijk nooit gebruikt kunnen wezen. Een PowCon 300 ss schijnt niet tussen de 3000/4000 te moeten kosten. Alleen is de vraag, wat doen ze nu?
De kemmpi precies eender. Wat doet die momenteel? Deze is incl 5m kabels. (Massa + elektrode torch)

Kemppi 3500

PowCon 300 SS

Commentaar van de moderator Foto's opgehaald en geplaatst, bij voorkeur graag op onze server uploaden, zie voor uitleg dit topic.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.