Aangenaam! "Ik wil alles, kan nog (bijna) niks"

Auteur Topic: Aangenaam! "Ik wil alles, kan nog (bijna) niks"  (gelezen 1714 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Gerlager

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 41
  • Een echte hobbyist!
Aangenaam! "Ik wil alles, kan nog (bijna) niks"
« Gepost op: 19 november 2015, 22:10:23 »
Aangenaam, Ik ben Ger!

Ik heb al eens eerder iets gepost hier, maar volgens mij heb ik me nog niet voorgesteld, bij deze dus:

31 jaar
heb tig (haha) baantjes gehad, werk momenteel in de beveiliging (gaaaaaap)
opgegroeid in Zeeland (Zierikzee), 5 jaar in Rotterdam gewoond, sinds februari weer in Zierikzee in m'n eigen huis.

Net als iedereen hier altijd al veel met m'n handen bezig geweest en ik heb altijd al willen lassen. Nu ik een eigen huis
met een klein werkplaatsje heb, ben ik daar dus mee begonnen, eerst met electroden en dat gaat nu een Beetje, (een Beetje met hoofdletter ja)
TIG lassen heb ik altijd schitterend gevonden en omdat ik het geld had liggen heb ik mezelf in het diepe gegooid en een TIG-lasapparaat gekocht.
Een Jasic 200P AC/DC om precies te zijn, compleet met fles etc. dus kon meteen aan de slag.

Door veel Youtube-filmpjes te kijken en er veel over te lezen heb ik voor m'n gevoel al heel wat kennis vergaard en ik vind het heerlijk
om dat nu in de praktijk te brengen. Daarnaast ben ik van plan binnenkort een cursus van een dagje te volgen en wie weet.... volgend jaar TIG niveau 1 doen :)
"Never too old to learn" zullen we maar zeggen :)

Goed kans dat je me af en toe ziet reageren met allerlij vragen.

Als mensen nu al goede tips hebben voor kleine cursussen of lasopleidingen in Zeeland... bring it!

Tot zo ver!



Las vas! Ros los!

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 1 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.