HULP GEZOCHT: bij afstudeeropdracht mbt metaalbewerking, onderhoud en revisie

Auteur Topic: HULP GEZOCHT: bij afstudeeropdracht mbt metaalbewerking, onderhoud en revisie  (gelezen 3540 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Afstudeerder

  • Forum lid
  • Berichten: 3
Hallo Allemaal,

Mijn naam  is Dennis en ik ben nu bezig met het schrijven van mijn afstudeerscriptie voor Avans Hogeschool Breda.

Voor mijn afstudeeronderzoek, moet ik de wensen en behoeften van de eindgebruiker van metaalonderhoud producten in beeld krijgen.

Dit betreft onder andere het gebruik van verfspuitbussen, coatings, technische sprays etc. tijdens of na het productieproces.

Een gedeelte van dit onderzoek bevat dan ook het in beeld krijgen van de verschillende productieprocessen die zich voordoen bij bedrijven die wellicht het gedeelte onderhoud en revisie van metaal zelf doen of uitbesteden.

Ik ben daarvoor op zoek naar bedrijven die actief zijn binnen de metaalbewerking, en waar ik een keer langs zou mogen komen om hierover wat vragen aan te stellen.

Het zelf zoeken en contacteren van bedrijven heeft me tot nu toe nog niet veel respons opgeleverd, vandaar dat ik het via deze weg probeer. Ben je, of ken je iemand die mij zou kunnen helpen: Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groeten,

Dennis

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.