hoekloos tig 225d

Auteur Topic: hoekloos tig 225d  (gelezen 2898 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline zeinstra

  • Forum lid
  • Berichten: 3
hoekloos tig 225d
« Gepost op: 8 oktober 2015, 17:15:42 »
Beste forumleden.

ik zal me even voorstellen. ik ben eldert zeinstra 20 jaar en ben net afgestudeerd op mbo werktuigbouw.
in het laatste halfjaar heb ik 2 lascursussen gedaan, namelijk tig staal1 en tig alu 1 .
nou wist ik dat er op school altijd nog een oud apparaat stond die al jaren niet is gebruikt.
deze kon ik voor een schijnbedrag van 100 euro overnemen.
de prijs was zo laag omdat er volgens leraren geen hoogfrequent op zou zitten. wat mij heel erg sterk lijkt bij een ac apparaat.
nou heb ik er zelf niet heel erg veel verstand van vandaar dat ik hier even aanklop.

zijn er mensen die bekend zijn met deze machine?
heeft hij normaal gezien een hf functie? er zit niet een knop op om het aan of uit te schakelen.
en ik vraag me af of ik er ook een voetpedaal op kan aansluiten. en of er een gestandaardiseerde manier van aansluiten is voor voetpedalen.

hier nog een aantal foto's ter verduidelijking.

ik hoop dat iemand me kan helpen.
alvast bedankt
Groeten Eldert Zeinstra

Commentaar van de moderator Foto's opgehaald en geplaatst, bij voorkeur graag op onze server uploaden, zie voor uitleg dit topic.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 7 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.