frame voor in de schuur

Auteur Topic: frame voor in de schuur  (gelezen 3585 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mestyle

  • Testlid lasproducten
  • Moderator Board
  • Volledig forum lid
  • ****
  • Berichten: 3463
  • A je to!
frame voor in de schuur
« Gepost op: 30 augustus 2015, 14:56:59 »
hallo leden,

als iemand die altijd thuis bezig is met van alles en nog wat te knutselen en prutsen. heb ik van de zomer een machine aangeschaft voor in de schuur. klein hobby draaibankje.
zat geen onderstel bij. dus ja komt die eerst op een kast te staan maar dat stond me ook niet aan. beetje informeren wat een beetje staal kost. ik kwam op 25 euro voor 2 volle lengtes koker 40 x 40 x2 bij een oude stage plek. dus gelijk besteld en afgelopen week mee bezig gegaan. eerst een paar stelvoetjes gemaakt aangezien de vloer bij ons niet zo heel mooi meer is in de schuur.
stelpootjes zijn gemaakt van m10 draad eind ( 100 mm lang) uiteinde schuin afgedraaid. stukjes rond 30 gezaagt op 10 mm en met een boor een dupje gegeven hier kan het draadeind precies invallen. van strip 40 x40 x 8 een voetplaatje gemaakt gat geboord en getapt.
heb helaas niet veel fotos gemaakt van het hele proces maar wel een eind resultaat

zit een 10 mm dikke plaat onder beide plekker waar de draaibank het hout raakt ( platen van 320 x 220 x10 staal )

hout was gratis en de lak hadden we nog staan. zo al met al een net framepje lijkt me. hadde nog houten kistjes deze passen erin worden nog gelakt en dan komen ze erin te staan zal dan nog wel een fototje doen
domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 37 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything