Even voorstellen: Ed Mulder

Auteur Topic: Even voorstellen: Ed Mulder  (gelezen 1242 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline emulder

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 18
Even voorstellen: Ed Mulder
« Gepost op: 9 november 2009, 14:45:30 »
Mijn naam is Ed Mulder en ben geboren in 1955 te Rotterdam. Na verschillende banen en studies ben ik sinds 2008 werkzaam (Bedrijfsnaam verwijderd i.v.m. reklame uitingen Red Wouweld)
als Welding & Joining Engineer. In deze functie vallen alle studies samen die ik in mijn leven heb gedaan. MTS Werktuigbouw, Lastechniek (alls processen en materialen t/m nivo 4 met alle certificaten RLD (niet meer geldig omdat ik niet meer aan vliegtuigonderdelen las)), MBA en als laatste de leraaropleiding Techniek. Op dit moment ontwikkel ik samen met het NIL (wel op mijn initiatief) een internationale opleiding tot EWP-RW (European Welding Practioner - Resistant Welding). Deze opleiding wordt tevens door mij gegeven, waarbij de eerste examens gepland zijn op 9 december 2009. Na het ontwikkelen van deze opleiding begin ik met het ontwikkelen van een opleiding mechanische verbindingstechnieken (Clinchen/Nieten), waarvoor ik al een basisopzet heb geschreven. Ook ben ik begonnen met het ontwikkelen van een opleiding tot laserlassen/snijden.

Praktisch doe ik onderzoek/lasproeven (naast het ontwikkelen van lesmateriaal) op verschillende materialen en stel ik tabellen samen die ik in een door mij te ontwikkelen softwarepakket verwerk. Dit softwarepakket is een aanvulling op het softwarepakket van het NIL. Dat pakket kan namelijk geen weerstandlas- en laserprocessen registreren, wat mijn pakket straks wel kan.

Het lijkt allemaal wel veel, maar het valt best wel mee, zeker als je een beetje workaholic bent. Mijn hobby is daarnaast ICT-er en Muziek, waarbij ik veel gebruik maak van de computer om muziek te maken (Karaokenummers maken). Als laatste bent ik hobby-darter en kan ik een redelijk pijltje gooien. Nooit zal ik ook maar in de buurt van topdarters komen, maar daar blijft het ook een hobby door.

Oja, ik lach altijd. Een slecht humeur is zonde van je tijd.
Een glimlach kost niets, maar is heel veel waard!

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 7 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything