Even Voorstellen

Auteur Topic: Even Voorstellen  (gelezen 1591 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frisko

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 7
Even Voorstellen
« Gepost op: 21 mei 2015, 18:17:09 »
Hallo,

Ik ben Filip, 22 jaar, en woonachtig in België(Oost-Vlaanderen).
Enkele weken geleden heb ik een oldtimer BMW gekocht, hier is wat carrosseriewerk aan, en ik zou dit graag zelf doen.
Ik heb weinig tot geen laservaring(enkel een klein beetje klungelen met een elektrodelaspost), dus ik hoop hier veel informatie en tips te vinden.

Een elektrode laspost heb ik reeds(van mijn vader), is al een oud beestje, een Deca Turbo Watt.

Uiteraard kan je met een elektrode laspost niet veel beginnen aan een carrosserie van een auto, en ik heb me vandaag op een veiling een halfautomaat gekocht, namelijk een Smitweld (ESS) MIG 401.
Heb het toestel nog niet in mijn bezit(volgende week pas), maar was er wel eens naar gaan kijken. De massakabel ontbreekt, maar dat is wel een vrij universeel onderdeel denk ik, net als het reduceerventiel. Of het toestel nog in werkende en goede staat is, is ook nog te ontdekken.  :-X

Verder ben ik nog aan het twijfelen om een cursus MIG/MAG te gaan volgen, of het gewoon mezelf te proberen aanleren met behulp van dit forum, youtube, boeken, ...



Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything