Hallo!

Auteur Topic: Hallo!  (gelezen 1810 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ardvanboxel

  • Forum lid
  • Berichten: 1
Hallo!
« Gepost op: 18 maart 2015, 14:01:05 »
Dag leden van het lasforum!

Mijn naam is Ard van Boxel en ik ben werkzaam als calculator / lascoördinator / staalconstructeur werkzaam bij een schitterend constructiebedrijf in het zuiden van het land, vlakbij de Belgische grens. In 2003 heb ik de HTS (werktuigbouwkunde) afgerond, in 2013 de opleiding Staalconstructeur BSeng en in 2014 heb ik de opleiding tot lascoördinator IWC-s afgerond. Ik houd me vooral met de procedurele kant van het lassen bezig in het kader van de CE-markering op staalconstructies, dus de lasnormen, de 1090-norm, (verlengen van) las(ser)kwalificaties, onderhouden van kwaliteitshandboeken etc.

Het lassen zelf laat ik graag aan anderen over; ik mis daar de praktische ervaring en ben er daarom niet zo handig mee. Toch een vak apart en een kunst op zich!

Ik hoop op het lasforum nét de ervaring en feitjes te vinden die niet in de boeken of op internet te vinden zijn en qua lasnormen een positieve bijdrage te kunnen leveren aan het forum!

Groet,


Ard.


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 6 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.