Hoi iedereen

Auteur Topic: Hoi iedereen  (gelezen 1206 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jaap

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 65
Hoi iedereen
« Gepost op: 7 november 2009, 20:56:26 »
Zal mij ook even netjes voorstellen: ik ben Jaap en 45 jaar. Getrouwd en we hebben samen 2 jongens. Zit al mijn hele werkzame leven in de verkoop van metaalprodukten. Vooral de productie van plaatmateriaal, automaatstampwerk en lassamenstellingen. De laatste jaren specifiek in de lastechniek. Een paar jaar geleden ook mijn MLT (middelbaar lastechniek) gehaald om meer van de (enorm uitgebreide) materie te begrijpen. Ik werk bij een middelgrote technische handelsonderneming, wij verkopen oa staal en non ferro in plaat balk en buis. Ikzelf ben verantwoordelijk voor de verkoop van lasmachines en toevoegmaterialen van het merk dat electrisch lassen heeft uitgevonden.
Mijn vrije tijd gaat vooral op aan het gezin, mijn mustang uit 66 en motorrijden. (ongeveer in die volgorde)
Ik hoop hier veel te leren en ook mijn bijdrage te leveren om mensen wat te kunnen bijbrengen.
Op de foto mijn oudste tijdens een demodag lassen.

Foto verkleint Red Wouweld

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything