Hulp bij keuze

Auteur Topic: Hulp bij keuze  (gelezen 3490 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Skillalot

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 52
Hulp bij keuze
« Gepost op: 9 februari 2015, 21:47:50 »
Ik wil een nieuw mig mag lastoestel aanschaffen, maar ik weet even niet meer waar ik goed aan doe.
Ik wil graag tot een mm of 8 a 10 fatsoenlijk kunnen lassen. Ik zal hoofdzakelijk 2 - 4 mm lassen, maar als ik een keer dikker wil moet dat gewoon goed gaan. Ik heb een krachtstroom aansluiting in de werkplaats. Ik zie ook lasapparaten met aansluitmogelijkheden op zowel 230V en 400V. Ik weet niet of dit verder nog nadelen heeft of dat dit gewoon goed werkt? Kun je met 230V fatsoenlijk lassen tot 10mm dik materiaal, of vliegt dan constant de zekering er uit op 200A?
Het budget dat ik er aan wil uitgeven is max 1200 (incl btw), maar dan ook wel compleet met een fles gas erbij.

Ik heb al wat rond zitten kijken op internet, en mijn oog is op een paar modellen gevallen.

*** De Weldpartner WP210, met gas kost deze 1050 euro ongeveer.

*** De Combi 160/200, met gasfles compleet, 800 euro

*** Telwin technomig 210 dual synergic, zonder gasfles 750 euro.
- Mooi toestel lijkt me, alleen geen karretje om de fles op te zetten. En alleen 230V aansluiting mogelijk.

Wat zouden jullie kiezen en waarom? Ik sta ook open voor andere suggesties.

Gr Sascha

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 6 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything