Even voorstellen Nijntje Pluis en direct een vraagje...

Auteur Topic: Even voorstellen Nijntje Pluis en direct een vraagje...  (gelezen 1731 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nijntje_Pluis

  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 110
Even voorstellen Nijntje Pluis en direct een vraagje...
« Gepost op: 13 november 2014, 22:15:07 »
Hallo lasfanaten,

na een kleine 1.5 jaar meelezen op dit geweldige informatieve forum, zal ik mij toch eindelijk eens kort voorstellen.
In de 'gewone wereld' luister ik naar de naam Coen. Ben een fan van oude auto's (Engels en Zweeds) en vooral vanwege die Engelse auto's  ;D ook zeer geinteresseerd in lastechniek aan / met dunne plaat. In de afgelopen periode dan ook veel op deze site gelezen en geleerd over, voornamelijk MIG/MAG lassen.

Wil eigenlijk nu een eigen MIG/MAG apparaat aanschaffen voor t lassen van dunne (auto)plaat. En vandaar ook naast t voorstellen een vraagje hierover. Kan mogelijk een Kemppi Kempomat 150 aanschaffen. Zag dat dit apparaat een lasbereik heeft van 12 Ampere tot en met 150 Ampere. Vooral die 12 Ampere lijkt mij ideaal voor (zeer) dun plaatwerk.
Ben benieuwd naar jullie mening over dit, toch al wat oudere, lasapparaat. En kunnen jullie ook wat zinnigs zeggen over de verkrijgbaarheid van eventuele onderdelen?

Hoor graag van jullie. En uiteraard hou ik jullie op de hoogte van mijn zoektocht naar het juiste lasapparaat.
Groet,
Coen

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 9 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything