Even voorstellen (wimmeltje)

Auteur Topic: Even voorstellen (wimmeltje)  (gelezen 1221 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wimmeltje

  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 176
Even voorstellen (wimmeltje)
« Gepost op: 4 november 2009, 10:50:36 »
Hallo allemaal,

Ik ben Wim (wimmeltje). Ik ben 27 jaar jong en sinds een paar weken thuis bezig met hobby matig lassen. Ik heb in het verleden een opleiding electrotechniek gedaan maar doe op dit moment een MTS opleiding WTB in de avond uren. ik zit in het tweede jaar nu en doe het met heel veel plezier.

Ik ben sinds kort in het bezit van een CEBORA bravo 155 vario. Ik kan geen grote constructies maken ivm de grote van mijn schuur maar de ruimte iswel goed om het te leren lassen en kleine constructies te doen. Daarom is mijn oog ook gevallen op deze machine. Hij is groot genoeg voor wat ik ermee doe. Ik wil in het begin eigenlijk me alleen maar bezig houden met het netjes leren lassen en vandaar uit zal ik langzaam eens een projectje beginnen om in elkaar te lassen. Idee-en genoeg dus ik hoef me niet te vervelen denk ik.

Ik ben al een tijd lid van dit forum maar eigenlijk nog niet gepost en alleen wat gelezen. Ik zal na het voorstellen eens wat meer gaan posten op het forum. Het is vooral nog steeds veel lezen want ik leer elke keer weer bij als ik hier lees.

mochten jullie nog vragen hebben hoor ik het graag.

Groetjes,

Wim

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything