Ik ook maar even voorstellen.

Auteur Topic: Ik ook maar even voorstellen.  (gelezen 1582 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Infinity

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 89
  • Weert wiezer, bouw met iezer!
Ik ook maar even voorstellen.
« Gepost op: 10 augustus 2014, 21:09:10 »
Hallo Allemaal,

Na onlangs wat vragen opgelost te hebben op het forum zal ik me maar eens voorstellen. Ik ben mark 24 jaar, en ben in het dagelijks leven werkzaam als tekenaar constructeur bij een grote machinefabriek met meerdere grote freesbanken tot zo'n 8 bij 2 meter werkbereik. Ook hebben we 2 laswerkplaatsen, 1 staal en 1 maal non ferro. Elk met zo'n 5 werkplekken/tafels, en daarnaast nog een buitendienst wat veel leidingwerk last op locatie in pharma, zuivel enzovoort.
Daar mag ik dus allerlei tekenwerk voor doen, heel gevariëerd en doe het ook met veel plezier.
Zelf woon ik op een kleine boerderij waar dus zoals bij de meesten ook het 1 en ander gelast moet worden, hier heb ik een hobby van gemaakt. Metaalbewerking in het algemeen, dus beschikken we hier inmiddels ook over de nodige gereedschappen. Een huvema profimig 200, een varios 160 MMA machine en een huvema 210 lintzaag. Onlangs ook een bandschuurmachine aangeschaft met wat problemen, ook nog een ferm MD500 draaibank waar nog een degelijker machine terug voor moet komen.
Hou me dus voornamelijk bezig met reparaties aan landbouwmachines, stalinrichting en allerlei andere voorkomende klussen. Zo houd ik me ook bezig met autocross en het restaureren van kreidlers.

Mvg, Mark.
Engineer en hobby metaalprutser(lassen+verspanen)

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything