Kemppi Migger last soms niet fijn.

Auteur Topic: Kemppi Migger last soms niet fijn.  (gelezen 6407 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline piaggio25

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 5
Kemppi Migger last soms niet fijn.
« Gepost op: 8 juni 2014, 21:37:50 »
Beste mensen,

Ik heb een kemppi migger gewoon voor de hobby maar soms last hij niet fijn, de ene keer last hij vloeiend en de ene keer knettert hij eerst voor hij mooi vloeiend last, soms ook kort tijdens het lassen.
Nou was laats mijn draad op en heb er een nieuwe rol in gezet van 0.6,, dit zat er ook in toen ik hem kocht.
Nou heb ik ook vaker hier gelezen, dat 0.8 beter zou zijn, ook al las je er wat dunner mee, dus had misschien gedacht als ik er 0.8 in zet,dat het dan wel over zou zijn, dit hoort er volgens mij standaard ook in want bij de knop voor de draad aanvoer staat ook als je 0.8 hebt waar je hem zetten moet bij welke stroomsterkte je last .
Nu moet ik er bij vertellen dat ik de rol draad van 0.6 voor 10 euro via internet heb gekocht terwijl ik het elders zie voor 25.
Zit er soms ook kwaliteitsverschil in het draad of maakt dat niks uit.
Als hij goed last, last hij wel fijn moet ik zeggen.
Hoop dat iemand misschien al iets uit het verhaal kan halen en tips heeft.
Het leek er trouwens op dat wat ik me herinner dat hij dat met het oude 0.6 draad wat er nog in zat, niet deed, vandaar de kwaliteit misschien dacht ik, misschien is die rol die ik nu heb wel troep.

Alvast bedankt.

Groet, Dennis.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 15 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.