plasma snijder hapert en doet nu niks meer

Auteur Topic: plasma snijder hapert en doet nu niks meer  (gelezen 3632 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pipo

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 8
plasma snijder hapert en doet nu niks meer
« Gepost op: 29 april 2014, 01:22:40 »
hallo ik heb een plasmasnijder van het mert cemont pxk 4.0 met ingebouwde compressor.

het is er en op 220v klein handzaam apparaat alleen  begon hij jongsleden te haperen   compressor  slaat aan en toorts trekt een vlam maar na 2 a 3 sec stopt hij er mee. eerst dacht ik geen of slechte massa.maar zelfs op blank staal deed hij dat.en na een paar dagen  stopt hij er helemaal mee  dan krijg ik alleen een  pieptoontje als ik de toorts in knijp. dan zie je ook het groene lampje  uit gaan en een soort bliksem straaltje  van oranje gaat dan aan.verder verschijnt  er op het display LSF  wat dit ook moge betekenen.ik heb verder geen beschrijving of boekje bij het apparaat en ook op internet kan ik niks vinden.ik vond wel een site waarop de sharp 10KT stond en dit was een copie van mijn apparaat. denk dat het bedrijf overgenomen is ooit. maar ook van deze kan ik geen beschrijving vinden en  wat  LSF of  die bliksem betekent. kan iemand mij hier verder mee helpen
alvast bedankt

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 7 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything