electro lasverkleuring verwijderen.

Auteur Topic: electro lasverkleuring verwijderen.  (gelezen 3074 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jeroen

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 17
electro lasverkleuring verwijderen.
« Gepost op: 26 februari 2014, 20:09:31 »
Hoi,

Ik heb wil voor een klusje elektrisch de lasverkleuring weghalen. Voeding heb ik. (voor schoonmaken en etsen/markeren.)

Nu ben ik wat aan het proberen m.b.t. kwast/vilt als "stempel". Ff snel een stukje alu strip met doek erover en water/zout oplossing als elektrolyt. 
Ik ben van plan om hier originele kwastjes/stempels en elektrolyt voor te halen.

Heeft iemand ervaring met bepaalde type stempels of kwastjes en elektrolyt? Het is voornamelijk "hobby" dus wil niet het hele programma aan kwastjes en elektrolyt aanschaffen. Wat standaard spullen die voor meerdere doeleinden te gebruiken zijn zou het mooiste zijn. Huis, tuin en keuken middeltjes geen bezwaar.
Ik wil voornamelijk kleine hoeklasjes schoonmaken welke een lichte tot middelmatige verkleuring zullen hebben. Sporadisch wat lasjes polijsten.

Mocht iemand een winkel weten (in de buurt van Tilburg/Brabant) die wat meer van dit soort materiaal op voorraad heeft zou dat ook helpen, het bedrijf waar ik normaal naartoe ga doet niet veel in dit soort zaken en heeft hier geen kennis in.

Groeten

Jeroen



 

anything