even voorstellen

Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 1652 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline peerspecial10

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 5
even voorstellen
« Gepost op: 9 februari 2014, 19:24:51 »
Hallo beste mensen,
Ik ben Peter van Amelsvoort = peerspecial10   In een ver verleden heb ik als lasser gewerkt - eerst in de centrale verwarming (vaak nog autogeen lassen) en later als lasser voor diverse bedrijven die destijds werkzaam waren in Rotterdam (olie maatschappijen en dat soort bedrijven in verband met reparatie en nieuw bouw stops).
Nu ben ik (na dik 25 jaar gewerkt te hebben bij de overheid)met de VUT en heb omdat ik dat leuk vindt - een paar (al wat oudere) las apparaten over gekocht en vind het soms leuk om eenvoudige dingetjes te repareren voor vrienden en bekenden.
Ik zou heel graag wat meer willen leren over het lassen met TIG omdat ik zelf in het verleden nooit aluminium gelast heb - en dat zou ik toch ook graag willen leren, dus vandaar mijn aanmelding op dit forum. Groet, Peter.
lasklussen met mijn Morelissen Mig/mag en een electroden kar  en een Tig machientje en ouderwets autogeen/zuurstof.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 6 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.