Chrismo stelt zich voor

Auteur Topic: Chrismo stelt zich voor  (gelezen 2162 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Chrismo

  • Forum lid
  • Berichten: 2
Chrismo stelt zich voor
« Gepost op: 9 februari 2014, 12:17:47 »
Hallo mede-zwoegers

Ik ben totaal ongeveer 17 jaar in de metaal werkzaam. Zo'n 15 jaar bij een mechanisatie/constructiebedrijf gewerkt. Ik woon in Gelderland, omgeving Arnhem-Zutphen.
Waarmee ik momenteel mijn brood verdien:

-Diverse werkzaamheden uitvoer zoals:
*Complete staalconstructies maken (inmeten, tekenen, zagen, ponsen, lassen, plaatsen). Dit voornamelijk van staal waarbij ik veel las met CO2. Ik heb hier niveau 1&2 voor aan diploma's, maar tevens 17 jaar ervaring....
*RVS lassen van bijvoorbeeld schakelkastjes of reparatiewerk aan noem het maar. Dit voornamelijk met TIG. Ik heb hier geen papieren voor, maar kan me zeer goed redden.
*Aluminium lassen van bijvoorbeeld kisten, spatborden en diverse andere werkstukken. Dit ook voornamelijk met TIG waar ik ook geen papieren voor heb.
*Repareren van en aan veel landbouwvoertuigen waar regelmatig het lasapparaat bij nodig is ;D
-Inmeten, bestellen, maken, plaatsen.... etc.

Ik heb zelf een (nog wel) kleine werkplaats waarin ik diverse machines heb staan waaronder een pons/knip machine (50 tons), een bandzaag (300 vierkant 90 graden, 200 vierkant 45 graden), een kolomboor, pers, bandschuurmachine, groot watergekoeld pulse-mig, en een kleiner CO2 lasapparaat, een TIG AC/DC inverter, en een elektroden inverter. Grote lastafel (1000x3000), en vrij recent een leuk werkende circulerende lasdampafzuiging, daarnaast ook een 7 meter lange afzuigarm.

Ik wil mezelf binnenkort laten certificeren bij het MKB en een FPC certificaat halen.

Zo, dat was het wel zo'n beetje!

gr Chris
Commentaar van de moderator Aangepast, voor info pb het beheer.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything