FF Voorstellen

Auteur Topic: FF Voorstellen  (gelezen 1727 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline messmail

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 8
FF Voorstellen
« Gepost op: 5 februari 2014, 13:22:25 »
Laat ik me dan ook maar even voorstellen :-) Was er nog niet van gekomen...

Ik heb tot zo'n 20 jaar geleden veel voor kunstenaars en alternatieve theaters gewerkt bij de opbouw van projecten.
Daarbij bouwde ik van alles voor ze van hout, staal ik deed elektra en elektronica etc.
Toen ben ik ook begonnen met (elektrode) lassen.
Ik heb lassen van begin af aan erg leuk gevonden, maar nooit een cursus gevolgd oid.

Nadat ik mijn opleiding (Design Academy Eindhoven) heb afgerond, had ik eigenlijk amper meer gelast.
(Ik ontwerp en bouw nu websites, iets heel anders)

Sinds ruim een jaar heb ik weer een reden gevonden om wat dingen te lassen en toen heb ik me op dit forum aangemeld.
Mede naar aanleiding van de informatie in dit forum heb ik een inverter gekocht (GYS) ipv de oude 50kg trafo die ik had.
Erg klein en licht en MMA want ik moet het apparaat vaak meeslepen.
Meestal las ik dingen als bijvoorbeeld een frame voor een waterpomp een tafeltje en pas nog een stalen deur voor een schuur.

Mijn las-kwaliteiten vallen in de categorie "het zit vast en het ziet er redelijk uit", maar verder gaat het niet..



Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything