Zoekt vooral informatie.

Auteur Topic: Zoekt vooral informatie.  (gelezen 1688 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mac

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 17
Zoekt vooral informatie.
« Gepost op: 9 december 2013, 11:04:02 »
Hallo,

Mijn naam is Willem en ik woon in Kampen. Ik ben hier terechtgekomen door een zoekopdracht in Google.
Voornamelijk ben ik op zoek naar informatie. Ik zou graag willen leren lassen en als ik het goed begrepen heb maak ik het mezelf moeilijk.
Ik wil graag aluminium gaan lassen met een autogeen setje, het liefst een klein hobbysetje omdat ik geen ruimte heb om een grote set neer te zetten.
Nu heb ik een hobby setje gezien van ongeveer €100,- en dat lijkt me wel wat. Ik begrijp dat de kostprijs per las daardoor erg hoog zijn maar dat moet ik maar even voor lief nemen.
Ik heb wel genoeg materiaal liggen om te oefenen maar ik zou dus een 'apparaat' , flux en toevoegmiddel (ik denk dat die lasstaafjes zo heten) moeten aanschaffen.

Ik heb pas geleerd om aluminium hard te solderen met een brander en dat is naar grote tevredenheid gelukt, tijd dus om het mezelf lastiger te maken.

Ik had graag een link willen plaatsen naar het autogeen hobby setje maar ik doe dit even niet omdat ik niet weet of men dit op dit forum op prijs stelt.
Mocht dit wel mogen dan kan ik dat doen zodat jullie mij van jullie minst slechte adviezen kunnen voorzien.

Alvast bedankt,
Willem  :D

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 11 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything