Kobold dus...

Auteur Topic: Kobold dus...  (gelezen 1317 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kobold

  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 291
  • Verspil geen kracht, gebruik een grotere hamer.
Kobold dus...
« Gepost op: 25 oktober 2009, 18:46:42 »
Hallo allemaal,

Ik ben Peter, 38 jaar, werkzaam bij Mien van Def.
20 jaar geleden via een bedrijfsopleiding in de fijnmetaal terecht gekomen.
Na 5 jaar in de petrochemie in de Europoort en de Botlek heb ik 's lands wapenrok definitief aangetrokken

Eindelijk ben ik in de gelegenheid om mijn werkplaats vorm te geven, 50m2 met 13 meter werkbanken,
een '54 South Bend draaibank en een staande kolomboor van Artillerie Inrichtingen met variospeed (principe van een DAF versnelling)
Een smeedvuur is nog onder constructie, en mijn eerstvolgende aanschaf is een lastoestel.
mijn ervaring met goede apparaten beperkt zich tot ESAB en Kemppi toestellen, maar die zijn voor een amateur nogal begrotelijk.
momenteel heb ik smoel op een JASIC 180P, maar ik zoek reacties en referenties buiten de dealer om, om een "onafhankelijk" beeld te krijgen.

Ik heb mij geregistreerd omdat ik anders niet in de topics kon kijken, over het algemeen ben ik beschouwend van de zijlijn, tenzij mijn vragen niet beantwoord worden in andere topics, dan begin ik er zelf een.
tot zover,

grtn, Kobold
Ik maak alles net iets te groot, en sla er dan net zo lang op tot het past

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 8 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.