Nu!! Helemaal Nieuw.......

Auteur Topic: Nu!! Helemaal Nieuw.......  (gelezen 1744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TD3

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 6
Nu!! Helemaal Nieuw.......
« Gepost op: 10 november 2013, 13:03:40 »
Hej Bak en braaiers  ;) hierbij wil ik mij ook even voorstellen.

Ik ben Menno getrouwd, 2 zonen uit Berkel/Rodenrijs, 43 jaren geteld en werkzaam bij een bedrijf in vliegtuig onderhoud op Schiphol-Oost.
Heb mezelf een TIG apparaat cadeau gedaan van het type Elektra Beckum 160dci. zitten een hoop knopjes op waar ik nog een beetje mee moet experimenteren. Voorlopig heb ik er m'n uitlaat van de auto en een fiets van 1 van m'n jongens al mee gelast. Heb wel vaak met een MIG apparaat gelast, en ik moet zeggen dat TIG toch wel een klasse apart is...... voor mij in ieder geval een  "whole other ballgame"! Ga dit forum nog veel doorspitten om nuttige info tot mij te laten komen. Moet bijvoorbeeld nog uitvinden wat voor mij ideale elektrode/span stiften (heet dat zo?) zijn, welke gascups en welke instellingen effect hebben op het lassen, etc, etc. Nah, weet zeker dat ik de meeste info hier wel ga vinden.
Zo nu nog maar es even door de oud ijzebakken van de baas spitten, liggen soms mooie stukjes RVS en af en toe brokken titanium in......

Vriendelijke groet, Menno.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 10 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything