Nieuw

Auteur Topic: Nieuw  (gelezen 1659 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Barrycade

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 19
Nieuw
« Gepost op: 20 oktober 2013, 20:01:18 »
Hallo allemaal,

Ik stel me even voor voordat ik vragen ga stellen en of antwoorden ga geven als ik die weet. Mijn naam is Barry, ben 34 jaar en woon in Langeweg (noord Brabant)
Ik heb tot Februari in de bouw gewerkt waar ik bijna alle werkzaamheden verrichte. Door de recessie kreeg ik in Januari te horen dat ik ontslag kreeg. Nu ben ik dezelfde avond al op zoek gegaan naar werk in de bouw maar daar bleek niets te staan! Wel zag ik de enorme vraag naar lassers.
Ik heb de dag erna naar het uwv gebeld en het verhaal uitgelegd en gevraagd  of ik via hun een omscholing kon volgen. Het antwoord dat ik kreeg was dat ik na een jaar misschien in aanmerking kwam voor omscholing!!!!!!

Nu heb ik de keuze gemaakt om zelf te beginnen om te kijken of het mij lukte. Nog nooit had ik iets gelast en had er geen verstand van. Via mijn vader ben ik in contact gekomen met een lasser en die rade mij aan om Tig rvs te gaan doen. De dag erna contact gezocht met een lasopleidingen en de maandag erop begonnen!

Nu ruim 9 maanden verder heb ik de diploma's Tig Rvs 1,2 en 3. Mag 1,2, en 3. En 3 certificaten Tig rvs en koolstof in 6g. Heb ik werk  in Moerdijk en start ik Komende dinsdagavond met de opleiding meesterlassen! 

Ik hoop hier op het forum wat te leren en als ik het weet een vraag te beantwoorden.

Groeten Barry

Commentaar van de moderator Aangepast, voor info pb het beheer.
Groeten Barry

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 8 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.