john steld zich voor

Auteur Topic: john steld zich voor  (gelezen 1199 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline john

  • Forum lid
  • Berichten: 2
john steld zich voor
« Gepost op: 12 oktober 2009, 17:09:36 »
Hoi mijn naam is john.Als jonge van 15 was mijn wens al lasser te worden.Bij een kleine smidse(onder een duivenhok) leerde ik de beginselen,natuurlijk nog met elektrode.
Ik kreeg in het begin ook veel vervelend werk zoals knippen zagen ponsen.Maar al snel bleek ik niet helemaal talentloos te zijn met lassen,zeker niet toen we het eerste mig-mag aparaat
kregen.Na drie jaar begon het grote geld te lokken en ging ik in duitsland werken.Dit was toen de beste school .In deze tijd kon je in duitsland niets verkeerd doen,zolang je maar kon lassen.Er waren namelijk in duitsland toen geen lassers te krijgen,Ik heb het over 1977.Al snel verdiende ik meer als mijn vader die toen in 3 ploegendienst werkte.Ook kon ik daar zaken afdwingen zoals cursusen.Dit was mijn mooiste tijd.In1999 raakte duitsland in een resessie,waar ze nog niet helemaal uit zijn.en kwam ik weer naar nederland werken,dit was eventjes wennen.Ik heb in de laaste 10 jaar dan ook 3 werkgevers gehad,faillisement,contracten die niet verlengd werden en omdat ik steeds de laaste was die aangenomen was.Ook nu sta ik weer op mijn ontslag te wachten,omdat het slecht gaat.maar ja we zien wel waar het schip strand tot nu toe heb ik steeds weer nieuw werk gevonden

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.