Handleiding Kempotig 250 ACDC

Auteur Topic: Handleiding Kempotig 250 ACDC  (gelezen 4762 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mad Dog Roger

  • Forum lid
  • Berichten: 3
Handleiding Kempotig 250 ACDC
« Gepost op: 29 mei 2013, 23:33:24 »
Hallo allemaal,

Ik ben Roger en redelijk nieuw hier op het forum.
Vorig jaar ben ik eindelijk begonnen met een lascursus te volgen, omdat ik er niets van bakte.
Na een paar lessen bleek het aan het toestel te liggen (goedkoop toestel van Van Cranenbroek).

Ondertussen heb ik de lascursus bijna afgesloten (met goed gevolg overigens) en heb ik een Kempotig 250 ACDC op de kop kunnen tikken.
Hij was zonder kabels of toorts maar ondertussen ben ik daar al overal aangekomen.

Hij staat momenteel op 220V en is al getest. Alles werkt, dwz ik kan electrode lassen en TIG werkt ook.
Daarvoor heb ik wel even de fles van mijn buurman moeten lenen want zonder gas lukt het niet (wel een vonk maar geen boog).
Maar met fles krijg ik een mooie vlamboog.

Het volgende op mijn lijstje is nu een fles die ik waarschijnlijk hier in het dorp wel kan gaan halen. Lekker makkelijk, hoef ik niet ver te rijden als hij leeg is.

Daarna wil ik natuurlijk wat beginnen te lassen en daar heb ik nog een probleem.
Er zit namelijk ook geen handleiding bij het apparaat en hoewel ik wel een idee heb wat de verschillende knoppen doen zou het toch handig zijn om het een en ander een beetje fatsoenlijk uitgelegd te zien.
Daarom mijn vraag: heeft er iemand een handleiding voor een Kempotig 250 ACDC?

Met vriendelijke groeten,
Roger

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.