Even voorstellen

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 2019 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline hephaistos

  • Forum lid
  • Berichten: 1
Even voorstellen
« Gepost op: 28 april 2013, 21:30:28 »
Dag allemaal!
Ik ben Martin en ben van origine scheepsbouwkundig ingenieur, dus beroepshalve heb ik wel wat met lassen en gelaste constructies. Ik ben 57 jaar en heb enkele jaren als ontwerper op een scheepswerf gewerkt en werk inmiddels 27 jaar voor een bekend maritiem research instituut in Wageningen. Mijn werkterrein is weerstand en voortstuwing van schepen en ik draag bij aan de ontwikkeling van software voor ontwerp en analyse. Ik ben een tamelijk fanatieke hobbyist, heb altijd veel aan houtbewerking gedaan en ook het nodige laswerk, o.m. het restaureren van auto's en kleine constructies. Ik heb redelijk wat ervaring met bekleed-elektroden en C02 lassen. Ik ben van plan er weer wat meer aan te doen en ook wat te experimenteren met tig/wig lassen en plasma snijden.

Ik hoop op een zinvolle uitwisseling van ervaringen met andere belangstellenden en dat ik ook zal kunnen bijdragen aan dit forum.


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 8 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.