Even voorstellen

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1690 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Coppe

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 21
Even voorstellen
« Gepost op: 24 april 2013, 09:26:21 »

Hoi,

Ik ben Coppe, 28 jaartjes (jong) en woonachtig in Hengelo.
Ik ben werkzaam in de Automotive en  in mijn vrije tijd knutsel ik graag in mijn eigen schuur of die van mijn pa.Met een aantal lasprojecten in het vooruitzicht, zoals een tangentiaal uitlaatsysteem voor mijn Ducati en een aantal constructie lasklussen voor de schuur. sinds een week heb ik een leuk lasapparaat in de schuur staan (gekocht via veilingsite) Kemppi Kempak 200DC  ;D

Ik heb dus via een veilingsite het apparaat gekocht, stond bij dat het een incompleet apparaat was. Na eenige twijfel toch een bod gedaan omdat het een Kemppi was.
Vorige week opgehaald en even goed bekeken, foto's gemaakt van de binnenkant (want er miste inderdaad iets  :-\

Vandaag te horen gekregen dat er waarschijnlijk een smoorspoel mist  :( deze was tevens ook niet op vooraad bij het desbetreffende bedrijf en kemppi schijnt ze ook niet meer te hebben. Gelukkig is mijn pa vrij goed in electrotechniek dus die  kan me daar eventueel wel mee helpen, alleen moet ik daarvoor wel eerst wat info zien te vinden over die smoorspoel.

ik hoop dat ik hier naast het technische verhaal ook het een en ander qua lassen weer kan oppakken/leren (alleen laslessen gevolgd op het MBO WTB).

Groeten Coppe

 
Commentaar van de moderator tekst aangepast i.v.m. forumreglement
Vroeger twijfelde ik veel, tegenwoordig weet ik dat niet meer zo zeker.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 1 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything