Made in China

Auteur Topic: Made in China  (gelezen 7723 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Markie

  • Testlid lasproducten
  • Moderator Board
  • Volledig forum lid
  • ****
  • Berichten: 816
Made in China
« Gepost op: 19 april 2013, 22:29:22 »
Ik ben momenteel aan het werk op een hele grote ponton. Made in China. Wat je daar af en toe tegenkomt... ((:bitch

Dacht zal is een paar fotootjes maken.

Zelf ben ik pijpleidingen aan het lassen. Moeten allemaal vermaakt worden. Had er vanmiddag 1 afgelast. Toen ik 'm net afgelast had zag ik dat de flens helemaal gescheurd was. Die pijpen waren zo met flens aangeleverd, en werden op een bestaande pijp gemonteerd op een meter op 4 hoogte.
Op de eerste foto van de pijp is te zien voor ik m gelast heb, 2e van erna. Als ik die scheur in de flens eerder gezien had had ik ze niet afgelast. Ik denk dat ze in 1 keer te zwaar gelast hebben en dat ie te snel afgekoeld is. Wel balen. Uitslijpen zal niet meevallen want ze zitten op een rot plek op een irritante hoogte ook. Gutsen zou het handigste zijn, maar is ook geen optie, want er is geen gutsapparaat. Baal er wel van.


Commentaar van de moderator Foto's verkleind, voor uitleg over zelf foto's verkleinen zie de topics in dit board

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 37 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.