Sapphire stelt zich voor

Auteur Topic: Sapphire stelt zich voor  (gelezen 1251 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sapphire

  • Forum lid
  • Berichten: 2
Sapphire stelt zich voor
« Gepost op: 2 oktober 2009, 02:50:43 »
Hallo allemaal,

Heb me net aangemeld op dit - zo te zien mooie en uitgebreide - lasforum.

Ben 20 jaar en studeer Vliegtuigbouwkunde, een erg interessante en leuke studie overigens! Heb al redelijk wat werkplaats/sleutel ervaring... wat ik voornamelijk doe is hobbymatig oude auto's (van het merk Saab) opknappen, waar ook lassen bij hoort uiteraard.

Heb samen met m'n pa een mooie werkplaats vlakbij huis, met vrijwel alles dat een mens kan wensen aan gereedschap (ook veel van mijzelf overigens, niet dat men meteen denkt oh weer zo'n verwend ventje met rijke ouders  :P)... We zijn in het bezit van 2 goede lasmachines, een Transka (=Tico) 200A elektrode lasser, en een Tico 210A MIG/MAG lasser. De laatste machine hebben we samen gekocht een half jaartje terug. Beide machines werken op 380v 3-fasen en zijn kopergewikkeld, last fantastisch al zeg ik het zelf...  :)

Ik hoop hier het een en ander te kunnen leren van anderen, en wellicht iets te kunnen bijdragen aan anderen hun vragen/problemen.

groet,

Sapphire 

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything