ook maar even voorstellen

Auteur Topic: ook maar even voorstellen  (gelezen 1799 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline benlaro

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 13
ook maar even voorstellen
« Gepost op: 8 januari 2013, 13:40:52 »
Hallo allemaal,

Ik ben Ben.

Voor mijn hobby, ik ben een Landrover aan het restaureren en ga hierna eentje uit 1959 restaureren, ben ik mij een beetje aan het inlezen in de wereld van de lastechnieken.
Zeker bij de Landrover uit 1959 komt nogal wat laswerk kijken.
Ik ben hier om wat tips en tricks te vinden met betrekking tot het TIG en MIG MAG lassen.

Ik heb vroeger wel wat met electrode's gelast en een klein beetje MIG MAG, maar verder weinig ervaring.

Ik heb sinds kort een goedkoop Chinees TIG apparaat om gewoon eens een beetje te oefenen en de verschillende settings uit te vinden.
Door te lezen hier op het forum moet ik zeggen dat ik al wat zaken heb kunnen uitsluiten.

Om het lassen en de technieken beter onder de knie te krijgen ben ik voor een aantal vrienden een lascursus van 3 avonden aan het organiseren om wat meer over de verschillende vormen van lassen te leren.
We hebben twee ervaren lasinstrukteurs bereid gevonden om de cursus te geven, dus ik ben zeer benieuwd.

Zo, ik ga weer verder met het lezen van de berichten op het forum en misschien zien jullie binnenkort wel een vraag van mij langskomen.

Ben

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything