Zamak, Potmetaal.

Auteur Topic: Zamak, Potmetaal.  (gelezen 2628 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline CM

  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 114
Zamak, Potmetaal.
« Gepost op: 18 december 2012, 13:24:43 »
btje verbaasd dat er hier nog geen topic over is?! (kan het iig zo niet vinden..)

maar nu heeft een vriend van me 2 spiegels die ontchroomd, opnieuw gepolijst en opnieuw verchroomd zullen worden.
dit doen we wel vaker dus dat is niks nieuws alleen nu zit er in 1 spiegel wel een pitje die net ff iets dieper ligt dan eruit te slijpen valt..

nu probeerde ik iets te vinden over het braseren ervan, maar kwam tot de ontdekking dat het smeltpunt van zamak laag ligt (360?!)

en toen vond ik iets over het (tig) lassen ervan met een speciale toevoeging.

kan iemand me hier iets meer over vertellen? broodje aap of....

Denk aan het milieu, misschien is het niet nodig dit bericht te printen.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 9 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything