Javac Astor 201P of een Freetech Combiarc Pro 200 4 in 1?

Auteur Topic: Javac Astor 201P of een Freetech Combiarc Pro 200 4 in 1?  (gelezen 5662 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Robertm

  • Volledig forum lid
  • **
  • Berichten: 105
Javac Astor 201P of een Freetech Combiarc Pro 200 4 in 1?
« Gepost op: 4 december 2012, 23:07:16 »
Allen,

Ik ga mij begeven op Alu lassen en ik twijfel tussen twee boven genoemde lasposten! De Javac komt mij kwalitatief goed over, de Freetech heeft het voordeel dat alle bedieningen elk onder aparte knoppen voorhanden zijn. De plasmasnijder van de Freetech is leuk, maar niet echt nodig, mss soms wel handig... Ik heb zelf al jaren goede ervaring met een meer dan 10 jaar oude Javac Superatlas HF180P DC post, dat wel. De Javac is iets duurder dan de Freetech maar geen probleem voor het budget (1800 v.s. 1400Euro). Een voetpedaal voor de Javac is dan wel weer duur vind ik. Komt 400Euro bij. En dat voor een voetpedaal...

Wie kan mij meer vertellen over de Freetech en de Javac Astor AC/DC 201P post?? Wat is beste keuze als budget voor beide lasposten past? De Freetech wordt geleverd met een Sintig toorts, de Javac met een SR26 toorts. Sintig ken ik niet, de SR26 wel. Is er een kwaliteit verschil tussen deze toortsen?

Robert
---------------------
De mens is gemaakt voor techniek. Hij creëert techniek. Het zit in onze genen. Gelukkig ook de mijne!

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 9 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.