Voorsteller nr zoveel

Auteur Topic: Voorsteller nr zoveel  (gelezen 1690 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline johns

  • Forum lid
  • Berichten: 4
Voorsteller nr zoveel
« Gepost op: 27 oktober 2012, 21:06:43 »
Een week of wat geleden heb ik me hier geregistreerd en voorstellen is wel zo netjes.

Ik woon in Friesland met vrouw en jongste zoon. De oudste (21) is inmiddels het huis uit. Door de week werk ik op een dagbestedingscentrum met mensen met óf een vaak aangeboren lichamelijke handicap óf hersenletsel (en pechvogels met allebei). Ik doe daar de computeractiviteit, twee dagdelen de houtwerkplaats en sinds dit jaar ben ik wegens inkrimping van het personeelsbestand opgezadeld met een kookgroepje (één ochtend :/) en nog een ochtend een actualiteitengroep. Wel amusant werk.

Naast het werk ben ik sinds kort weer bezig met een bandje. M'n andere hobby zijn toch wel motorfietsen. De afgelopen 27 jaar, sinds m'n 18de, doe ik onderhoud en steeds grotere reparaties zelf en ik heb in die tijd geregeld gedacht dat als ik nou kon lassen, ik sommige dingen nét even wat beter op kon lossen. Hopelijk. Vandaar ook dat ik hier terecht ben gekomen.

Een tijdje terug heeft een kennis van me me wat basisinstructie gegeven en na een uurtje oefenen begin ik in ieder geval te snappen wat ik verkeerd doe, dus dat is al heel wat. Twee I balken van 5mm aan elkaar bakken lukte in ieder geval. Penetratie een 8, uiterlijk een -4 maar het is een begin.

Gisteren heb ik een redelijk (volgens wat ik gelezen heb) 150A mig toestel van Qualitijob gehaald. Wel met vast slangenpakket, maar het lijkt degelijk. Leek me wel aardig om mee te beginnen. De drukregelaar en gasfles moet ik zelf ook nog hebben maar het is een beetje low budget allemaal, momenteel :) In ieder geval is het de bedoeling dat ik hier en daar wat beugeltjes kan lassen (de vrouw rijdt ook motor en is bezig het ding om te bouwen naar bobber, waarbij ze zelf zoveel mogelijk doet), misschien een uitlaat dicht krijgen en op termijn is het de bedoeling dat ik naast het sleutelen aan motorfietsen ook wat meer aan auto's ga doen.

Zoiets dus :)

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 7 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything