wat wel,,wat niet

Auteur Topic: wat wel,,wat niet  (gelezen 3484 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mawodo

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 17
wat wel,,wat niet
« Gepost op: 23 oktober 2012, 22:39:41 »
hallo alle

na wat gelezen te hebben hierbij onze voorstelling.

wat is de gedachtengang van ons,,ons = mawodo ....man,woman,dog 2 africa

we zijn in het bezit van een mankat1 4x4..is een duits legervoertuig [5 tons] waarop een leefruimte is gemaakt van bijna 6 meter lang,,
is dus een expeditie voertuig,om voor 1,5 jaar door het continent afrika heen te rijden,blubberen,etc.

hierbij gelijk maar eens de vraag aan de super ervarende mensen,lassers...

nu ben ik bezig met buitenzijde,waar ik kisten wil lassen,,niet uit rvs,of alu..maar gewoon pisbakkenstaal,,[ overleeft mij toch wel ben 46].
kan met electrode lassen en mig..,maar nu komt het,,wat zouden jullie mij aanraden,om kisten,tankjes [ onder chassis ] etc  te lassen,,
ook voor onderweg zou het een uitkomst kunnen geven ,bij iets dat afgebroken is ,is dan een inverter weer een optie,,ik wil natuurlijk niet zo,n 10 liter fles meesjouwen,al hebben we 5 ton lading gewicht.
het plaatmateriaal zal zo,n 2 mm dikte zijn

en een chinees apparaat trekt me niet,al lees ik hier dat het niet altijd verkeerd is,dus ik heb optie tot 500 eurrie,s ,2e hands.,ja ,miss waarom zo weinig hahha,omdat alles al klauwen vol geld kost

oja boordspanning is 24 volt 460ah
met omvormer 24/3000/70a
230volt

--------------------------------------------------------------------------------



 
 

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 8 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.