even voorstellen

Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 1649 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ermwin10

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 5
even voorstellen
« Gepost op: 15 oktober 2012, 23:00:24 »
Helemaal nieuw in het laswereldje en eerlijk gezegd moest ik mij wel registreren anders ben je zo uitgelezen hier.
Nu ben ik op zoek naar een fatsoenlijk lasapparaat en al zoekende kom ik op dit lasforum, eigenlijk het enige forum
waar je informatie en gebruikersinfo kunt vinden over alles wat met lassen te maken heeft.  Tot zover chapeau voor de
mensen achter dit forum, nu ga ik op zoek naar info over lasapparatuur.

Nog wat korte achtergrondinfo: Ik heb in het verleden een IVA opleiding gevolgd en onlangs nog eens mijn laskunsten
opgefrist. Lassen en plaatwerken zijn volgens mij onlosmakelijk met elkaar verbonden en daar heb ik weer even van kunnen genieten.
Natuurlijk kun je alles uitbesteden maar ik vind het ook wel stoer om zelf aan de slag te gaan inclusief het spuitwerk.
Als je wat doet moet je niet lopen prutsen maar alleen het beste nastreven en de tijd nemen om het zo perfect mogelijk te maken.
Dat doe ik ook met de auto's en zeker met de reparaties /roestettertjes zodat je weer jaren vooruit kunt.
Kortom:  Ik heb er zin in en ga die oude Ferm een rottrap geven voor bewezen diensten en op zoek naar een machine waar ik ook weer jaren mee vooruit kan.

Met vriendelijke groet, Eric

Commentaar van de moderator Aangepast, dealer namen en adressen zijn niet toegestaan, een merk noemen is echter geen probleem.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.