Even voorstellen

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1534 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SteelCrow

  • Forum lid
  • Berichten: 2
Even voorstellen
« Gepost op: 24 september 2012, 20:10:29 »
Hallo allemaal,

Mijn naam is Han, woon in Doetinchem en ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik na vele jaren in de lifttechniek eindelijk de lasklusjes zelf wil gaan doen in plaats van het uit te besteden aan een collega.
Voor mijn plezier doe ik vrij veel aan edelsmeden en ik vind het een soort van idioot dat ik me met het grotere werk niet bezig houd terwijl er aanbod genoeg is. Hierin gaat verandering komen. Mijn vrouw heeft een zelfde insteek en dat werkt lekker motiverend. Zij kijkt over mijn schouder mee om zoveel mogelijk kennis op te slurpen en wil ook op cursus.

Ondertussen heb ik een Kemppi Minarc 150 aangeschaft en voor de laskap heb ik een bestelling uitgedaan voor een Speedglas SL (dankzij info op dit forum). De rest volgt binnenkort, evenals een lascursus.

Omdat ik niet verwacht dat ik op korte termijn een ervaren lasser ga worden als ik geen actie onderneem, heb ik mij ingeschreven op het forum. Op deze manier hoop ik met de ervaring van anderen veel minder tijd nodig te hebben. Het is natuurlijk prima om lekker voor je uit te modderen en overal zelf achter te komen, maar ik heb weinig tijd voor en geduld met missers.

Saluut,

Han

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything