Even voorstellen

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1645 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mvgrn

  • Forum lid
  • Berichten: 1
Even voorstellen
« Gepost op: 14 augustus 2012, 19:20:54 »
Hallo,

mijn naam is Menno, ik kom uit Groningen. Ik heb hier me aangemeld omdat ik me wil verdiepen in het lassen. Tot op heden heb ik nog nooit serieus gelast. Met andere woorden: ik ben nogal een leek! Ik val dus in de categorie hobbyisten die vooral informatie zoekt. Het lassen wil ik gebruiken voor reparaties en/of aanpassingen aan de auto/motor. Toch wel heel erg handig als je zelf kan lassen in dat geval.

Ik twijfel momenteel enorm of ik meteen een lasapparaat aan ga schaffen, of eerst een basiscursus ga volgen. Optie 3 is allebei, maar dan eerst de cursus uiteraard. Die kost hier n de buurt 320 euro. Een bult geld, maar voor iemand die net komt kijken wellicht geen overbodige luxe. Toch jeukt het om meteen een apparaat aan te schaffen en die 320 euro in de apparatuur te steken. 

Voor nu probeer ik me vooral zo goed mogelijk in te lezen, onder andere om die keuze te kunnen maken.


groet
Menno

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything