freeweld Multimig 180

Auteur Topic: freeweld Multimig 180  (gelezen 4579 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline _-c0rrupt0r-_

  • Forum lid
  • Berichten: 3
freeweld Multimig 180
« Gepost op: 9 augustus 2012, 13:25:44 »
Ik ben druk opzoek naar een leuk mig apparaatje, uit alle informatie die ik inmiddels had gevonden had ik eigenlijk de keuze gemaakt voor een Freetech compact-mig. Ik was hierop gekomen door te starten met een Cebora Evo 160, ook langs geweest bij *******  aangezien die om de hoek zitten voor mij. Maar uiteraard was ik eigenwijs en ben toch nog naar vergelijkbare apparaten gaan zoeken op het internet. En hoewel de Evo bekend staat om zijn hoge kwaliteit in het laswerk sprong de compact-mig er voor mij uit omdat het toch net even wat meer apparaat in zich heeft naar mijn idee. Een verwisselbare toorts en ook net iets meer instel mogelijkheden, gevoelsmatig en ook kijkend naar de specificaties.

Echter ben ik weer aan het wankelen gekomen toen ik op de site van de sponsor keek, in dezelfde prijsklasse is hier de freeweld Multimig 180 te koop. Dit apparaat heeft naar mijn idee een scherpe prijs en nog meer opties en mogelijkheden. Vooral de mogelijkheid om, welliswaar met liftarc, simpel tig werk te kunnen doen. Het nog fijner instelbare stroom bereik en het zeer verzorgde uiterlijk hebben mij misschien toch weer op andere gedachten gebracht.

Helaas heb ik op dit forum nog nergens ervaring en informatie kunnen vinden, dus vandaar mijn vraag heeft iemand ervaring met dit apparaat? Als je de verkoop snelheid mag geloven moet het heel wat zijn want de levertijd staat wegens grote belangstelling op 5 weken.

Commentaar van de moderator Aangepast, dealer namen en adressen zijn niet toegestaan, een merk noemen is echter geen probleem.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.