Voorstellen

Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 1586 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline _-c0rrupt0r-_

  • Forum lid
  • Berichten: 3
Voorstellen
« Gepost op: 9 augustus 2012, 12:34:57 »
Hallo,

Ik ben Kay, 22 jaar, momenteel studeer ik aan de HTS in arnhem, ik vindt het leuk om aan oldtimers te werken en vandaar ook mijn interesse in het las forum. Zelf ben ik in het bezit van een Celica uit 1974 deze ligt momenteel helemaal uit elkaar voor restauratie. Het wordt de eerste auto die ik echt ga restaureren en hiervoor heb ik wel al vaker wat reparatie laswerk gedaan aan auto's. Ik heb aardig kennis gemaakt met de meeste courante vormen van lassen (mig/mag, tig ac en dc, autogeen en electrodes) en sinds kort wordt het allemaal wat leuker door een eigen werkplek.

Omdat ik nu wat serieuzer werk zal gaan leveren leek het me een verstandig idee om me aan te melden op het forum, zodat ik wat tips n tricks kan lezen wat betreft het lassen, afwerken enzovoorts van auto plaatwerk. De extra motivatie zat in de aanschaf van een las apparaat, waar ik ook al erg veel nuttige informatie over heb gevonden op het forum.

Ik zal eens door wat fora heen zoeken en jullie zullen ongetwijfeld nog wel eens iets horen! 

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything