help met bediening instellingen menu Fronius Transtig 1700

Auteur Topic: help met bediening instellingen menu Fronius Transtig 1700  (gelezen 4069 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sammie

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 10
help met bediening instellingen menu Fronius Transtig 1700
« Gepost op: 26 juli 2012, 21:59:01 »
Hoi iedereen,

ik heb een Fronius Transtig 1700 en sinds vanmiddag heb ik een "originele" Fronius toorts erbij (ITG-17 tigtoorts  UD/Le/8m   3/8BSP aansl) Nu zou ik dus in het instellingen menu verschillende parameters kunnen veranderen. Nu kan ik gewoon naar het instellingen menu toegaan en daar door alle settings heen scrollen, ik kan ook settings verhogen (vanaf de waardes die Fronius standaard in het apparaat heeft staan als beginwaardes)...tot zover het goede nieuws. Het slechte nieuws: ik kan geen enkele setting omlaag gooien welke knop ik ook gebruik op de toorts. Dus als ik een setting verander van bijv. 5 naar 8 en ik druk per ongeluk 1 keer teveel dan kan ik dus niet meer omlaag om op de goede setting te komen. Doe ik iets fout of is er iets niet in orde met OF het apparaat OF de toorts zelf?

foto's apparaat en (als originele FRONIUS toorts aan mij verkocht) toorts die ik gebruik:

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.