Even voorstellen: KlusRob

Auteur Topic: Even voorstellen: KlusRob  (gelezen 1678 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline klusrob

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 5
Even voorstellen: KlusRob
« Gepost op: 2 mei 2012, 09:57:18 »
Ik zal me eerst maar even voorstellen.
Ik ben Rob, 29 jaar en ik woon in de regio Eindhoven.
Ben altijd al aan het knutselen/klussen geweest, en merk de laatste paar jaar dat ik wel veel met hout kan, en metaalbewerken qua vormgeving gaat ook goed, maar als ik dan metaal moet verbinden houdt de kennis/mogelijkheid op. En om alles nu met bouten aan elkaar te gaan maken is ook niet altijd alles.
En om steeds voor een klein lasje naar een constructiebedrijf te rijden, duurt vaak langer om uit te leggen wat je wilt dan de las zelf.
Ik wil het dus zelf gaan leren. In mijn geval dus voornamelijk (simpel) constructiewerk.

Ben dus een beginnend lasser. Wil er ook geen bakken met geld aan uitgeven, ik heb mezelf een redelijk simpel lasapparaat kado gegeven: een GYSMI 165. Nu nog leren hoe ermee om te gaan, ik hoop dat jullie me daarmee kunnen helpen.
Als ik wat proeflassen heb gemaakt zal ik e.e.a. posten met de vraag om commentaar en tips.

Mijn doel op de kortere termijn is het lassen van een (frame voor een) werkbank, ik ga mijn schuur opnieuw inrichten en op dit moment ontbreekt een stevige werkbank daar nog aan.

Groet,
Rob

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything