even voorstellen

Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 1652 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline michaelus

  • Forum lid
  • Berichten: 1
even voorstellen
« Gepost op: 29 april 2012, 17:27:50 »
hoi,

Ik ben Michael, 9 jaar werkzaam in de metaal, waaronder 7 in de constructie, en 2 jaar meer gericht op machinebouw. Thuis heb ik de garage voorzien van wat verspanend materiaal waaronder een AI hemburg draaibank, emco compact 5 cnc draaibankje, huvema 315 circelzaag, en een maho mh600 freesbank. Dit alles is een beetje uit de hand gelope hobby, op het werk zijn we non verspanend, maar vind het altijd toch wel interessant om te doen. maar omdat lassen toch wel mijn ''passie'' is heb ik ook wat lasapparaten zoals een ewm pico 160 electrisch, siduzo 200 co2, en een M-weld puma 200 AC/DC pulse tig. Het tig apparaatje is mijn laaste aanwinst, en moet nog wat onder de knie krijgen, maar het gaat vooruit!

Lassen is wel echt mijn passie, vooral het wat ''specialere'' werk, staal rvs of alu maakt me niet super veel uit, vind het allemaal wel wat hebben. Jammer genoeg vind mijn baas lascursussen maar een beetje geldklopperij, en is daarom niet geinterresseert om mij een cursus nivo 3 te laten doen, erg jammer vind ik, zit er wel aan te denken om het zelf te doen, maar daar ben ik nog niet over uit, zodoende kwam ik uit op dit forum, zou hier graag horen en zien wat mischien de beste oplossing is, een diploma, of meer certificaat gericht. Het kost ten slotte toch al allemaal genoeg, en ga het waarschijnlijk niet vaak gebruiken.

Dat was het wel zo'n beetje, denk dat jullie een redelijke indruk van me hebben.

groete Michael

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything