voorstellen(Re:In welke provincie woon je?)

Auteur Topic: voorstellen(Re:In welke provincie woon je?)  (gelezen 1706 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline teunizz

  • Forum lid
  • Berichten: 1
voorstellen(Re:In welke provincie woon je?)
« Gepost op: 10 maart 2012, 10:08:39 »
Hallo,

Lassen en alles wat daarmee samenhangt heeft mijn bijzondere interesse.
Ik heb in de loop der jaren bij een vriend wel eens wat gebakken met verschillende technieken, acetyleen, mma, tig, mig maar nooit een grote vaardigheid ontwikkeld.  Met name het echt goed afstellen van de apparaten vind ik lastig.
Ik ben op dit forum terecht gekomen vanuit  een link  in een advertentie van FREETECH op Marktplaats.  De link kwam uit op een testverslag.  Heel helder verwoord overigens. Mijn complimenten!

Ik hoop via dit forum gebruikers ervaringen te krijgen over met name combinatie apparaten en in het bijzonder het FREETECH TIG lasapparaat 4in1 pro 200 AC/DC hf - MMA -Plasma, al of niet met extra koeling. Het is een heel compact ding en zou, mits hij goed functioneert, handig voor onderweg in de scheepsbouw reparatie en onderhoud.

Wat ik graag weten wil is of zo'n combinatie technisch wel ideaal is en, mits juist gebruikt,  een redelijk lang probleemarm leven in het vooruit zicht heeft.

alvast bedankt voor een uitgebreide beschouwing op voors en tegens.

Noord Brabant,

Teun





Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything