hallo allemaal

Auteur Topic: hallo allemaal  (gelezen 1142 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline suswashier

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 6
hallo allemaal
« Gepost op: 21 februari 2012, 21:40:37 »
Hallo,

Sinds een jaar of tien heb ik een klein elektrode-lasapparaatje staan (goedkoop) waarmee ik sinds toen voornamelijk fietsen mee in elkaar laste.
enkele jaren terug volgde ik een jaar lang cursus lassen (in belgie bij syntra) en daar ben ik met verschilende technieken vertrouwd (basis toch) geraakt.

Vermits ik nu meer dan een jaar student af ben en dus mijn eigen centjes verdien, wou ik het fietsen maken en dus ook het lassen terug opnemen en serieuzer aanpakken, want zo met elektrode op fietsbuizen is toch een groot geklooi.

Ik ben vooral bij dit forum gekomen om me in de keuze voor de investering in nieuw materieel (twijfel tussen autogeen en tig) te informeren en te helpen keuze te maken. Ik vrees dat ik zeker in het kort maar weinig zal kunnen bijdragen aan nieuwe informatie, maar hopelijk komt daar naar verloop van tijd verandering in.

Ik kijk er naar uit om rond te dwalen op dit forum.

Commentaar van de moderator Foto verkleind, voor uitleg over zelf foto's verkleinen zie de topics in dit board

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.