4-rol aandrijving

Auteur Topic: 4-rol aandrijving  (gelezen 2864 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline joostb

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 5
4-rol aandrijving
« Gepost op: 12 februari 2012, 18:35:32 »
Ik heb mijn vraag al gesteld in het voorstel rondje maar dat is niet de juiste plek om dit te doen, vandaar hier opnieuw.

Ik las al 20jaar met een concept 180 veelal licht werk en lichte construktie maar wel wekelijks, de concept heeft mij nog nooit in de steek
gelaten maar ik heb er nog nooit fijn mee gelast, in mijn ogen is het draadtransport de grootste boosdoener, dit is echt prut met peren!
Ik heb nu besloten om een nieuw/ander mig/mag app. aan te schaffen en heb op mijn verlanglijstje staan dat het een 4-rols aandrijving moet hebben.
Ik heb het liefste een app. op 230V omdat deze overal inzetbaar is, ik heb thuis wel 400V dus dat zou het probleem niet zijn.

Ik ben nu al een tijdje op zoek maar kan eigenlijk nergens een 230V app. vinden met een 4-rols draadtransport, zijn deze er en wie weet welke?
Zou het kunnen dat ik mij teveel op het 4-rols draadtranssport blind staar en zou ik goed uit de voeten kunnen met een goed 2-draads transport,
en waar zou ik op moeten letten bij een 2-rol transport?

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything